FANDOM

Chronophantasma (Chronophantasma, Story Mode Illustration, 16)

Horyzont Nemezys

Horyzont Nemezys (天の岩戸(ネメシスホライゾン) Nemeshisu Horaizon, Kamienna Jaskinia z Niebios) jest bramą w niebie, przez którą jednostka Amaterasu może przejść do świata. Tylko Sukcesor Błękitu może otworzyć tą bramę.

Podczas historii BlazBlue: Chronophantasma, Horyzont Nemezys pojawił się po tym, gdy duża ilość dusz została zebrana i oferowana monolitowemu filarowi w 5. hierarchicznym mieście Ibukido. By otworzyć bramę, Nu-13 upodobniła swoje istnienie do Mu-12, prawdziwego Sukcesora. Fałszywy Sukcesor otworzył bramę i przywołał jednostkę Amaterasu do świata następującymi słowami:

Uwalniam ograniczenie numer 666… Wdrążam wymiarowe ingerujące wyimaginowane magiczne koło… Jednostka Murakumo… Aktywacja… „Modlę się” jako „Sukcesor Błękitu”… Pokaż nam światło, które oświetla ten świat… Rządząca jednostko… „Amaterasu”. (第666拘束機関解放…次元干渉虚数方陣展開…ムラクモユニット…起動。「蒼の継承者」として「祈る」…世を照らし光を我が前に示せ…マスターユニット…「アマテラス」。 Dai-roku-roku-roku kōsoku kikan kaihō… Jigen kanshō kyosū hōjin tenkai… Murakumo Yunitto… Kidō. “Ao no Keishōsha” to shite “inoru”… Yo wo terashi hikari wo ga mae ni shimese… Masutā Yunitto… “Amaterasu”.)